9 de març 2007

Com es fa una figura feta en fusta

Aquí podeu veure la evolució de com es fa una figura feta en fusta

Peixpallasso
Pas 1. Es fa el dibuix del peix, s'amplia a tamany real i es calquen sobre la fusta les diferents formes que composaran el peix, es tallen amb la serra elèctrica (intentant no tallarse un dit) i es lijen fins que quedin ben fines.


Pas2. Un cop es tenen les formes tallades se li passa una capa de imprimació gesso i una capa de color blanc i es torna a lijar perque quedin les formes ben llises i polides i xupin bé la pintura.


Pas 3. Després es pinten amb pintura acrílica i es barnissen.


Pas 4. Un cop barnissades totes les formes, s'enganxen amb cola de fuster... i ja està ja tenim fet el peixpallasso perquè nedi per l'habitació i expliqui contes als nens.

L'orígen d'aquest peix ve de un dia que el meu fill Lluc va anar a l'aquari de Barcelona amb el cole i quan el vaig anar a buscar estava molt emocionat i tota l'estona repetia: Sóc un peix pallasso, soc un peix pallasso!

Espero que us hagi agradat.

6 comentaris:

Jacobo Muñiz ha dit...

Hola Joana. Sólo quería felicitarte por tu trabajo, que me resultó muy impactante y divertido. Enhorabuena, de verdad.

mr.ed ha dit...

muy guapa la figura en madera

info@jo-oh.com ha dit...

Gracias Jacobo! mire tu blog y tambien me gusto

info@jo-oh.com ha dit...

Quien es el-ed?

A que figura te refieres?

joana

lluc ha dit...

quina faéna....
pero al final val la peina
bravo

Anònim ha dit...

Aquest bloc és excel · lent. Hi ha sovint tota la informació corresponent als suggeriments dels meus dits. Gràcies i mantenir el treball superior!